



Optymalizacja istniejącego systemu klienta oraz rozszerzenie go o wiele funkcjonalności
Wielojęzyczność systemu
Panel administratora dedykowany dla każdej instytucji
Aplikacja mobilna pozwalająca na pobranie biletu kolejkowego podczas przebywania poza placówką
Wdrożenie rezerwacji internetowych
Wdrożenie rozwiązań webowych- umożliwienie uruchomienia aplikacji na tabletach, systemach Linux
System kolejkowy QMS sprawia, że klient uświadamia sobie, że trafił do przyjaznej instytucji. W przejrzysty sposób klient pobiera bilet, jest informowany o postępie obsługi, a w odpowiednim momencie wzywany do właściwego stanowiska.
It-solve pracuje nad całością obsługi informatycznej systemu QMS, który składa się z QMS Profi, QMS Standard oraz QMS Web. Są to narzędzie, które znacząco zoptymalizowaliśmy.
System działa z poziomu zarówno komputera stacjonarnego, tabletu, a także telefonu komórkowego- pozwala na umówienie wizyty online, poprzez pobranie numerka lub umówienie wizyty z aplikacji mobilnej dla systemów Android oraz iOS.
Klient może na bieżąco monitorować postęp obsługi, natomiast administrator placówki widzi bieżący ruch w placówce oraz ma szanse na reagowanie na ewentualne zdarzenia.
System QMS zapewnia również zbieranie danych statystycznych, co pozwala dokonywać kontroli wydajności pracowników i znacząco optymalizować ich pracę.