goodfirms LOGO Created with Sketch.
Skaner magazynowy
Android Skaner App to aplikacja stworzona dla jednej z największych firm produkcyjnych w Polsce. Powstała ona z potrzeby optymalizacji pracy oraz poprawy jej efektywności.
Technologie

Android
WCF
Zebra SDK

wspracie na platformach

 

Zakres prac

Przygotowanie aplikacji na terminale magazynowe, ujętej w czytelnym i estetycznym designie.

Aplikacja przystosowana do użytkowania przez pracowników firmy na całym świecie.

Rozbudowane funkcjonalności aplikacji ułatwiające codzienną pracę oraz zbierające ważne informacje w jednym miejscu, dzięki czemu ewidencjonowanie produktów staje się dużo prostsze.

Zwiększenie skuteczności pracowników korzystających z systemu dzięki wykorzystaniu czytników RFID oraz kodów QR.

Android Skaner App to aplikacja wspomagająca zarządzanie procesem magazynowania. Do optymalizacji użyliśmy terminali magazynowych Zebra Tc8000 obsługującego techonologię RFID oraz QR Codes. Pełny proces został zaimplementowany w aplikacji dla systemu Android. Aplikacja ma na celu usprawnienie magazynowania oraz wydawania towaru.

Aplikacja składa się z wielu istotnych komponentów jak:

Autentykacja i autoryzacja w oparciu o czytnik RFID
Integracja z systemem ERP
Kontrolę błędów oraz wydajności pracowników
Walidacje błędów załadunku oraz zwrotów
Planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej

Android Skaner App umożliwia logowanie za pomocą karty pracowniczej. Na podstawie karty RFID następuje logowanie oraz przydzielenie odpowiednich uprawnień. W wyniku udanego logowania do systemu użytkownik otrzymuje szereg funkcji, usprawniających codzienną pracę, takich jak: piętrowanie, sektorowanie, załadunek, rozładunek. Ma również wgląd w historię wykonanych operacji, na wypadek pojawienia się niezgodności.

Android Skaner App to swego rodzaju rewolucja w dziedzinie aplikacji na terminale magazynowe. Z nią praca przebiega sprawniej, ryzyko popełnienia błędu jest znacznie mniejsze, systematyzacja pracy oraz jej efektywność znacznie zwiększone.

Rozwiązania

home-ico4
Wyzwania
  • Aplikacja wykorzystywana przez użytkowników w wielu krajach
  • Zapewnienie efektywnej ewidencji i synchronizacji pracy
  • Potrzeba zwiększenia wydajności
  • Potrzeba skrócenia czasu załadunku i rozładunku towaru
  • Potrzeba stworzenia systemu usprawniającego zarządzanie zasobami magazynowymi
ico-bulb
Rozwiązania
  • Stworzenie aplikacji na terminale magazynowe obsługiwanej przez pracowników firmy na całym świecie
  • Wykorzystanie technologicznie zaawansowanych komponentów – RFID oraz QR Codes – aby ułatwić prowadzenie ewidencji
  • Dodanie istotnych i rozbudowanych funkcjonalności usprawniających codzienną pracę i komunikację pomiędzy poszczególnymi działami firmy
ico-star
Korzyści
  • Znacząca poprawa efektywności pracowników korzystających z aplikacji podczas wykonywania codziennych zadań
  • Usprawnienie procesów logistycznych – wszystkie dane transportowe zebrane w jednym miejscu
  • Pełna kontrola magazynowa dzięki szczegółowej ewidencji załadunku
  • Pełna gwarancja prawidłowości dostaw

Projekt w liczbach

ico-time
0
godzin pracy
home-ico4
0
użyte technologie
1
0
zaangażowanych osób
ico-keyboard
0
tys. linii kodu

Opinie naszych klientów

Marcin Starczewski
Zastępca Kierownika Działu Informatycznego ds. Programowania
Rekomendujemy IT-SOLVE jako rzetelną i profesjonalną firmę. Firma IT-SOLVE okazała się bardzo solidnym partnerem. Podczas prowadzonych prac cały zespół IT-SOLVE wykazuje duże zaangażowanie, wysokie kwalifikacje techniczne.
Emil Żak
CEO/ Co- Founder w Ecologic.io
Uważam, że it-solve to godny zaufania współpracownik. Mogę polecić ich jako rzetelnych i doświadczonych partnerów do każdego projektu!
Marcin Ludyga
Prezes
Absolutnie solidna współpraca. Dzięki it-solve mój klient ma świetne i bardzo innowacyjne oprogramowanie. Zespół it-solve wyjątkowo dobrze rozumie potrzeby klienta, a także ma doskonale opanowaną psychologię biznesu.
Maciej Kowalczyk
Dyrektor zarządzający w Trubine Analytics S.A.
Bez pomocy it-solve nie bylibyśmy w stanie rozwinąć tylu funkcjonalności w tak krótkim czasie.
Bartosz Dowojna
Specjalista ds. Komunikacji i Rozwoju, Project Manager at Sweco Consulting sp. z o.o.
Wybór firmy IT-Solve okazał się strzałem w dziesiątkę. Bardzo kompetentny i elastyczny zespół, który przed przystąpieniem do realizacji stara się w pełni poznać nie tylko potrzeby Klienta, ale także szerszy kontekst. Ich pełne wsparcie, a także cenne uwagi pozwoliły zrealizować projekt w wyznaczonym terminie i założonym budżecie. Mogę polecić firmę IT-Solve jako rzetelnego i zaangażowanego partnera.
Jakub Wójtowicz
Account Manager w Brand Backup
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z IT-Solve. Produkt w pełni spełnił nasze oczekiwania. Pozbawiony wad, dokładnie tak, jak się spodziewaliśmy. Współpraca na bardzo wysokim poziomie.
Kamil Chełstowski
Członek zarządu w Synnetra
Portal, który powstał we współpracy z it-solve został uruchomiony i obsługuje już setki użytkowników. Sa wydajnymi, komunikatywnymi partnerami, którzy pracują w procesie Agile, regularnie wykonując zadania.
Rafał Krakowski
Dyrektor ds. realizacji
IT-SOLVE to solidny Partner, który profesjonalnie podchodzi do realizacji złożonych projektów. Potrafi słuchać Klienta i przełożyć to na realne efekty swojej pracy.
Artur Ochman
Członek zarządu w Gamuza sp. z o.o.
Specjaliści IT-SOLVE wykazują się bardzo dużym zaangażowaniem, doświadczeniem oraz profesjonalizmem. Posiadają bardzo szeroką wiedzę techniczną w obszarze projektowania i implementacji procesów biznesowych. Firma it-solve jest bardzo solidnym i godnym zaufania partnerem technologicznym.
Jak możemy Ci pomóc?
Porozmawiaj z nami!







Wiktor Sobczyk
Co- Founder, Key Account Manager
Damian Sitek
Co-Founder, Developer