

Przygotowanie aplikacji na terminale magazynowe, ujętej w czytelnym i estetycznym designie.
Aplikacja przystosowana do użytkowania przez pracowników firmy na całym świecie.
Rozbudowane funkcjonalności aplikacji ułatwiające codzienną pracę oraz zbierające ważne informacje w jednym miejscu, dzięki czemu ewidencjonowanie produktów staje się dużo prostsze.
Zwiększenie skuteczności pracowników korzystających z systemu dzięki wykorzystaniu czytników RFID oraz kodów QR.
Android Skaner App to aplikacja wspomagająca zarządzanie procesem magazynowania. Do optymalizacji użyliśmy terminali magazynowych Zebra Tc8000 obsługującego techonologię RFID oraz QR Codes. Pełny proces został zaimplementowany w aplikacji dla systemu Android. Aplikacja ma na celu usprawnienie magazynowania oraz wydawania towaru.
Aplikacja składa się z wielu istotnych komponentów jak:
Autentykacja i autoryzacja w oparciu o czytnik RFID
Integracja z systemem ERP
Kontrolę błędów oraz wydajności pracowników
Walidacje błędów załadunku oraz zwrotów
Planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej
Android Skaner App umożliwia logowanie za pomocą karty pracowniczej. Na podstawie karty RFID następuje logowanie oraz przydzielenie odpowiednich uprawnień. W wyniku udanego logowania do systemu użytkownik otrzymuje szereg funkcji, usprawniających codzienną pracę, takich jak: piętrowanie, sektorowanie, załadunek, rozładunek. Ma również wgląd w historię wykonanych operacji, na wypadek pojawienia się niezgodności.
Android Skaner App to swego rodzaju rewolucja w dziedzinie aplikacji na terminale magazynowe. Z nią praca przebiega sprawniej, ryzyko popełnienia błędu jest znacznie mniejsze, systematyzacja pracy oraz jej efektywność znacznie zwiększone.