
Przygotowanie aplikacji na skanery magazynowe, opartej na prostym designie.
Implementacja rozbudowanych funkcjonalności, dzięki czemu komunikacja między poszczególnymi działami firmy oraz współpraca magazynierów i kurierów staje się o wiele bardziej efektywna.
Zwiększenie skuteczności pracowników korzystających z aplikacji dzięki zaimplementowaniu jej pod terminale ze skanerami kodów kreskowych.
Aplikacja SCAN&GO, to narzędzie, które umożliwia pracownikom magazynów oraz kurierom, uzyskać informacje niezbędne do załadunków oraz dostarczenia paczek. Zostało ono stworzone na czytnik Zebra Tc8000, a to wszystko oparte o aplikację na system Android. Wspomaga ono zarządzanie procesami magazynowania co korzystnie wpływa na efektywność codziennej pracy.
Dzięki Aplikacji pracownicy korzystający ze skanerów uzyskują szybki i prosty dostęp do informacji odnośnie m.in.: pojazdów, rzędów, na którym znajduje się paczka do załadunku oraz numerze paczki. Wystarczy tylko, że użytkownik zaloguje się do aplikacji za pomocą swojego loginu, następnie w menu głównym wybierze zakładkę, która go interesuje tj.: Załadunki lub Kurierzy. Następnie widoczne są zakładki, które ułatwiają pracę związaną z paczkami, które znajdują się na magazynie lub na aucie kuriera.
Aplikacja składa się z wielu istotnych komponentów jak:
Pełna integracja z systemem ERP
Ewidencja przesyłek
Planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej
Istotną funkcjonalnością aplikacji jest skaner kodów kreskowych, dzięki któremu pracownicy mogą w szybki sposób, bez wchodzenia w zakładki w aplikacji, dowiedzieć się o szczegółach poszukiwanych informacji związanych z daną paczką.
Aplikacja SCAN&GO została oparta o nowoczesne technologie. Ponadto interfejs użytkownika został zaprojektowany pod urządzenia dotykowe tj. skanery z czytnikiem kodów kreskowych. Istnieje również możliwość stałego rozbudowania aplikacji, co powiększy przewagę nad konkurencją na rynku magazynowym oraz kurierskim.