goodfirms LOGO Created with Sketch.
Ewidencja ofert
O projekcie

Ewidencja ofert- system służący do wewnętrznej ewidencji ofert składanych poprzez przetargi

System do wewnętrznej ewidencji ofert składanych w przetargach wdrożony dla wewnętrznego działu firmy. Pozwala on na maksymalne zoptymalizowanie pracy biura dzięki kompleksowemu modułowi raportowania.

Ewidencja ofert pozwala na zebranie wszelkich niezbędnych informacji w jednym miejscu, dołączanie plików oraz budżetowanie poszczególnych projektów. System pozwala na tworzenie różnego rodzaju raportów- miesięcznych, kwartalnych, rocznych, dzięki czemu kadra zarządzająca jest na bieżąco.

Rozwiązania

home-ico4
Wyzwania
  • Zastąpienie funkcjonującego programu nowym rozwiązaniem uwzględniając potrzeby i wskazówki pracowników na różnych poziomach dostępności oraz decyzyjności
  • Przekonanie części zespołu do nowego rozwiązania i pokonanie przyzwyczajeń związanych z obsługą zastępowanego programu
  • Migracja danych z kilku lat wstecz do nowego systemu oraz integracja systemu z międzynarodowym korporacyjnym silnikiem bazodanowym
ico-bulb
Rozwiązania
  • Wnikliwa analiza budowy zastępowanego narzędzia w celu przeprowadzenia skutecznej migracji danych do nowego rozwiązania
  • Aplikacja webowa z rozbudowaną polityką dostępu związaną z podejmowaniem decyzji na poszczególnych etapach składania oferty
  • UI zbudowany w oparciu o UX pracowników w celu maksymalizacji wykorzystania przestrzeni roboczej monitorów, z zachowaniem dostępu do pracy na dużej ilości danych na jednym ekranie
ico-star
Korzyści
  • Oszczędność czasu dla rutynowych czynności podczas procesu ewidencji składanych ofert
  • Zaangażowanie pracowników w proces optymalizacji codziennej pracy
  • Możliwość rozwoju rozwiązania i elastyczność do zmian zachodzących w ładzie korporacyjnym

Projekt w liczbach

ico-time
0
godzin pracy
home-ico4
0
użyte technologie
1
0
zaangażowanych osób
ico-keyboard
0
tys. linii kodu
Technologie

.Net
SQL Server
VueJs

wsparcie na platformach

 

Zakres prac

Zastąpienie funkcjonującego programu nowym rozwiązaniem uwzględniając potrzeby i wskazówki pracowników na różnych poziomach dostępności i decyzyjności.

Integracja systemu z międzynarodowym silnikiem bazodanowym.

Wnikliwa analiza budowy zastępowanego narzędzia w celu przeprowadzenia skutecznej migracji danych do nowego rozwiązania.

System wsparcia podejmowania decyzji w oparciu o rozbudowany moduł analizy trendów i anomalii.

Opinie klientów

Bartosz Dowojna
Specjalista ds. Komunikacji i Rozwoju, Project Manager w Sweco Consulting sp. z o.o.
Wybór firmy IT-Solve okazał się strzałem w dziesiątkę. Bardzo kompetentny i elastyczny zespół, który przed przystąpieniem do realizacji stara się w pełni poznać nie tylko potrzeby Klienta, ale także szerszy kontekst. Ich pełne wsparcie, a także cenne uwagi pozwoliły zrealizować projekt w wyznaczonym terminie i założonym budżecie. Mogę polecić firmę IT-Solve jako rzetelnego i zaangażowanego partnera.
Jak możemy Ci pomóc?
Porozmawiaj z nami!







Wiktor Sobczyk
Co- Founder, Key Account Manager
Damian Sitek
Co-Founder, Developer