Programy partnerskie prowadzą nawet największe firmy na świecie. Partnerami w biznesie mogą być firmy z różnych, bądź nawet pokrewnych branż. Dzięki współpracy każda z nich może zyskać i znacząco rozwinąć swój biznes. Świetnym przykładem partnerstwa jest połączenie sił software house wraz z firmą marketingową, co pozwala na komplementarność usług, a docelowy klient zyskuje pełną ofertę dla swojego rozwoju.
Co przemawia za wspólnym działaniem?
Partnerstwo biznesowe wynika najczęściej z dwóch przyczyn:
1. Oferowane przez nas i naszego partnera usługi są komplementarne
2. Mamy tego samego klienta docelowego
Dodatkowo, w dzisiejszych czasach, klient oczekuje coraz większej specjalizacji firm, kompleksowej obsługi i możliwości szerokiej perspektywy. Jest to znacząca oszczędność czasu, która przekłada się na wyniki.
- Zapoznaj się również z naszym artykułem o zarządzaniu projektami
Partnerstwo z software house:
Współpraca partnerska sprawdza się w wielu branżach, dlatego również jest duże pole do wykorzystania w przypadku branży marketingowej oraz IT, które są obok siebie. Program partnerski pozwala na poszerzenie oferty o kompleksową obsługę klienta, co wiąże się ze wzrostem konkurencyjności na rynku. Co istotne, dzięki takiej współpracy firma marketingowa nie musi ponosić kosztów z zatrudnianiem nowego pracownika, czy też kolejno utrzymywaniem jego miejsca pracy- nie zawsze może się udać zapewnić developerowi 100% obłożenia w miesiącu, do tego dochodzą koszty sprzętu oraz inwestycji w szkolenia pracowników. Jednocześnie tworząc kampanię marketingową dla klienta firma może oferować wytworzenie aplikacji mobilnej czy systemu webowego.
Co naprawdę sprawia, że Software House jest dobrym partnerem biznesowym?
Aby osiągnąć sukces w wytworzeniu produktu należy podjąć współpracę z software house, który zorientowany jest na biznes i marketing. Wynajmując freelancera do stworzenia projektu tworzy się ryzyko, że nie zostaną dostarczone cele projektu lub zostaną one źle zidentyfikowane. '
Dlaczego?
Software house nie tworzą jedynie programiści, na pokładzie mamy jeszcze analityków biznesowych, kierowników projektów i testerów. Wszyscy współpracując są w stanie zagwarantować dostarczenie wysokiej jakości produktu wraz ze zrozumieniem jego wizji.
W dzisiejszym, hiper dynamicznym środowisku zespoły deweloperskie muszą składać się z ludzi o otwartych i szerokich umysłach, aby nie tylko wypełniać wizję klienta, ale również doradzać mu i pomóc odnieść sukces.
Mając partnera biznesowego, który rozumie sposób myślenia klienta i który nie przewraca oczami słysząc o potrzebach biznesowych to dobry atut dla Twojej kompleksowej oferty.
W przypadku gdy klient oprócz kampanii marketingowej chce wytworzyć produkt IT często okazuje się, że marzenia i wizja produktu nie wystarczą aby został on pozytywnie przyjęty przez rynek i przetrwał. Jeśli produkt nie będzie dopasowany do realiów biznesowych i potrzeb klientów to wszystko na nic.
Dlatego niezależnie czy celem jest zbudowanie aplikacji mobilnej ( np. we Flutter), czy wytworzenie złożonego systemu informatycznego, znalezienie dobrego partnera biznesowego jest kluczem do udanej realizacji.
Podsumowanie
Dochodząc do konkluzji, współpraca partnerska z software house to przede wszystkim możliwość pozyskania nowych klientów, a także zwiększenie lojalności obecnych poprzez propozycję rozwoju ich biznesu. Daje to bezpośrednie przełożenie na wzrost przychodów firmy, łatwiejszy sposób na dostęp do nowych rynków, technologii czy know- how. Skontaktuj się z nami już dziś i porozmawiajmy o możliwościach rozwoju oferty Twojej firmy o nasze umiejętności. Partnerstwo po prostu się opłaca.
Bezpłatna konsultacja
Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasi eksperci Powiedzą Ci jak to zrobić, ile to kosztuje i na kiedy będzie gotowe.