fbpx
goodfirms LOGO Created with Sketch.







    Agendialer

    Rozbudowany system do koordynowania działań pracowników terenowych
    Technologie

    .Net
    Android
    ASP.NET MVC
    Bootstrap
    Firebase
    iOS
    Kotlin
    postgreSQL
    SignAL r
    SQL Server
    VueJs

    wsparcie na platformach

     

    Zakres prac
    Zaprojektowanie rdzenia (architektury) systemu i API w sposób dający możliwość dalszego rozwoju w wielu kierunkach, biorąc pod uwagę specyfikę branży i konceptu modelu biznesowego zamawiającego.

    Stworzenie aplikacji w formie CMS dla głównego administratora, który może dynamicznie dostosować pewien zakres funkcjonalny i wizualny bez konieczności pomocy programisty. Jest to funkcjonalność, która w znacznym stopniu ogranicza koszty dystrybucji i wdrożenia aplikacji dla klientów końcowych.

    Implementacja rozbudowanych funkcjonalności, które wpłynęły na poziom atrakcyjność rozwiązania i wpisały się w idee szerokiej platformy teleinformatycznej dostarczanej przez firmę zlecającą nam pracę.

    Agendialer dto platforma działająca w chmurze, przeznaczona dla małych i dużych firm. Jest to narzędzie, które łączy w sobie funkcjonalności systemu do telefonicznej obsługi klienta, systemu CRM i funkcjonalności usprawniających przepływ informacji wewnątrz firmy. Efektem tego, dla firm korzystających z oprogramowania, jest optymalizacja procesu obsługi klienta i podniesienie efektywności pracowników mobilnych.

    Aplikacja przeznaczona jest dla firm posiadających rozproszoną strukturę personalną, których pracownicy są obecni w terenie (tak jak przedstawiciele handlowi, serwisanci, kurierzy) i kontaktują się z klientami telefonicznie lub bezpośrednio.

     

    Wystarczy, że Twój pracownik zainstaluje aplikację na swoim telefonie i zarejestruje w niej konto. Aby dodać subkonto pracownika do systemu AgenDialer FSM należy w panelu administracyjnym podać jego identyfikator. Po połączeniu kont możesz zarządzać poziomem dostępu, udostępniać funkcje i monitorować dane.

    Rozwiązania

    home-ico4
    Wyzwania
    • Zbudowanie złożonego modelu backendowego spełniającego wymagania zamawiającego
    • Potrzeba rozwiązania z możliwie jak największym stopniem customizacji pod końcowego klienta
    • Stworzenie rozbudowanej platformy w ograniczonym czasie
    • Konieczność integracji z zewnętrznym systemem IVR
    ico-bulb
    Rozwiązania
    • Praca w metodyce Agile w celu elastycznego podejścia do zmieniających się wymagań ze strony zlecającego
    • Wytworzenie aplikacji mobilnej na platformę Android i wdrożenie do sklepu google play
    • Wytworzenie aplikacji webowej dla osób zarządzających pracą pracowników mobilnych
    • Wytworzenie aplikacji webowej do zarządzania całą platformą
    ico-star
    Korzyści
    • Innowacyjne rozwiązanie odpowiadające na potrzeby firm zatrudniających pracowników mobilnych
    • Koordynacja i kontrola pracowników terenowych poprzez rozbudowane funkcjonalności serwisu
    • Znacząca poprawa efektywności pracowników mobilnych korzystających z aplikacji podczas wykonywania codziennych zadań
    • Optymalizacja procesu obsługi dzięki analizie danych dostępnych w aplikacji

    Projekt w liczbach

    ico-time
    0
    godzin pracy
    home-ico4
    0
    użyte technologie
    1
    0
    zaangażowanych osób
    ico-keyboard
    0
    tys. linii kodu

    Opinie naszych klientów

    Kamil Chełstowski
    Członek zarządu w Synnetra
    Portal, który powstał we współpracy z it-solve został uruchomiony i obsługuje już setki użytkowników. Sa wydajnymi, komunikatywnymi partnerami, którzy pracują w procesie Agile, regularnie wykonując zadania.
    Emil Żak
    CEO/ Co- Founder w Ecologic.io
    Uważam, że it-solve to godny zaufania współpracownik. Mogę polecić ich jako rzetelnych i doświadczonych partnerów do każdego projektu!
    Marcin Starczewski
    Zastępca Kierownika Działu Informatycznego ds. Programowania
    Rekomendujemy IT-SOLVE jako rzetelną i profesjonalną firmę. Firma IT-SOLVE okazała się bardzo solidnym partnerem. Podczas prowadzonych prac cały zespół IT-SOLVE wykazuje duże zaangażowanie, wysokie kwalifikacje techniczne.
    Marcin Ludyga
    Prezes
    Absolutnie solidna współpraca. Dzięki it-solve mój klient ma świetne i bardzo innowacyjne oprogramowanie. Zespół it-solve wyjątkowo dobrze rozumie potrzeby klienta, a także ma doskonale opanowaną psychologię biznesu.
    Maciej Kowalczyk
    Dyrektor zarządzający w Trubine Analytics S.A.
    Bez pomocy it-solve nie bylibyśmy w stanie rozwinąć tylu funkcjonalności w tak krótkim czasie.
    Bartosz Dowojna
    Specjalista ds. Komunikacji i Rozwoju, Project Manager at Sweco Consulting sp. z o.o.
    Wybór firmy IT-Solve okazał się strzałem w dziesiątkę. Bardzo kompetentny i elastyczny zespół, który przed przystąpieniem do realizacji stara się w pełni poznać nie tylko potrzeby Klienta, ale także szerszy kontekst. Ich pełne wsparcie, a także cenne uwagi pozwoliły zrealizować projekt w wyznaczonym terminie i założonym budżecie. Mogę polecić firmę IT-Solve jako rzetelnego i zaangażowanego partnera.
    Jakub Wójtowicz
    Account Manager w Brand Backup
    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z IT-Solve. Produkt w pełni spełnił nasze oczekiwania. Pozbawiony wad, dokładnie tak, jak się spodziewaliśmy. Współpraca na bardzo wysokim poziomie.
    Rafał Krakowski
    Dyrektor ds. realizacji
    IT-SOLVE to solidny Partner, który profesjonalnie podchodzi do realizacji złożonych projektów. Potrafi słuchać Klienta i przełożyć to na realne efekty swojej pracy.
    Artur Ochman
    Członek zarządu w Gamuza sp. z o.o.
    Specjaliści IT-SOLVE wykazują się bardzo dużym zaangażowaniem, doświadczeniem oraz profesjonalizmem. Posiadają bardzo szeroką wiedzę techniczną w obszarze projektowania i implementacji procesów biznesowych. Firma it-solve jest bardzo solidnym i godnym zaufania partnerem technologicznym.
    Jak możemy Ci pomóc?
    Porozmawiaj z nami!







      Wiktor Sobczyk
      Co- Founder, Key Account Manager
      Damian Sitek
      Co-Founder, Developer