fbpx
goodfirms LOGO Created with Sketch.









    Już nas opuszczasz?

    Napisz czego potrzebujesz, a nasi eksperci powiedzą Ci jak to zrobić, ile to kosztuje i na kiedy będzie gotowe.








      Marketing Manager B2B

      Marketing Manager B2B
      Udostępnij

      Dołącz do ekipy IT-SOLVE Software House!

      Do naszego zespołu IT-SOLVE poszukujemy doświadczonego Marketing Managera, którego zadaniem będzie projektowanie, wdrażanie i optymalizacja strategii marketingowej B2B na rynkach polskim oraz anglojęzycznych mającej za zadanie wspierać działania generowania leadów dla firmy tworzącej oprogramowanie webowe i aplikacje mobilne.

      Zakres obowiązków:

      Strategia marketingowa:

      • Opracowywanie długoterminowej strategii marketingowej, uwzględniającej cele firmy, grupę docelową i potrzeby rynku.
      • Regularne badanie rynku, identyfikowanie trendów oraz analiza działań konkurencji.
      • Definiowanie i segmentacja docelowych grup klientów oraz opracowywanie odpowiednich strategii dla każdej z nich.
      • Projektowanie, planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych, które wspierają cele biznesowe firmy.

      Generowanie leadów: 

      • Tworzenie i realizacja kampanii mających na celu generowanie kwalifikowalnych leadów sprzedażowych.
      • Monitorowanie efektywności kampanii marketingowych oraz wprowadzanie zmian mających na celu ich optymalizację.
      • Ścisła współpraca z zespołem sprzedażowym w celu kwalifikacji leadów i poprawy współczynników konwersji.

      Komunikacja i PR:

      • Kształtowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy w mediach oraz wśród kluczowych interesariuszy.
      • Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
      • Przygotowanie i wdrażanie planów komunikacji kryzysowej w sytuacjach zagrożenia reputacji firmy.

      Employer branding: 

      • Projektowanie i wdrażanie strategii mającej na celu budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
      • Ścisła współpraca z zespołem kadrowym oraz wsparcie w zakresie opracowywania materiałów rekrutacyjnych.

      Digital marketing: 

      • Opracowywanie strategii SEO/SEM oraz monitorowanie i optymalizacja działań w tym zakresie.
      • Tworzenie i dystrybucja wartościowych treści dla określonej grupy docelowej, wspierających strategie marketingowe i sprzedażowe.
      • Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii reklamowych w kanałach online (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads).
      • Monitorowanie i analizowanie efektywności działań digital marketingowych przy użyciu narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Looker oraz regularne raportowanie wyników.
      • Projektowanie i wdrażanie nowych raportów niezbędnych do efektywnego zarządzania działaniami marketingowymi.

      Zarządzanie zespołem: 

      • Rekrutacja, szkolenie i rozwój zespołu marketingowego.
      • Motywowanie pracowników, prowadzenie regularnych ocen oraz zapewnianie wsparcia w rozwoju kariery.
      • Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym, monitorowanie wydatków oraz analiza zwrotu z inwestycji (ROI).
      • Przydzielanie zadań, monitorowanie postępów prac oraz zapewnianie terminowej realizacji działań marketingowych.

      Marketing partnerski: 

      • Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi, dostawcami i agencjami marketingowymi.
      • Koordynacja wspólnych działań marketingowych z partnerami, w tym kampanii reklamowych i wydarzeń.
      • Negocjowanie warunków współpracy z partnerami oraz monitorowanie realizacji umów.

      Innowacje i trendy: 

      • Śledzenie najnowszych trendów i innowacji w marketingu, technologii oraz w branży.
      • Testowanie i wdrażanie nowych narzędzi i metod marketingowych w celu zwiększenia efektywności działań.
      • Regularne aktualizowanie strategii marketingowej w oparciu o zmieniające się warunki rynkowe i wyniki analiz.

      Wymagania:

      • Minimum 5 lat doświadczenia w marketingu B2B.
      • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami marketingowymi i generowaniu leadów.
      • Znajomość narzędzi do analityki (Google Analytics, Looker)
      • Znajomość platform Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads i Bing Ads pozwalająca na weryfikację i egzekucję działań reklamowych
      • Umiejętność projektowania i utrzymywania procesów marketingowych
      • Zdolność do zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.

      Mile widziane: 

      • Umiejętność zarządzania treścią na stronie za pomocą CMS WordPress
      • Znajomość oprogramowania graficznego pakietu Adobe
      • Znajomość aplikacji Miro
      • Doświadczenie w pracy w firmie wytwarzającej oprogramowanie lub z branży IT lub logistycznej
      • Rozumienie procesu wytwarzania oprogramowania i aplikacji mobilnych
      • Znajomość oprogramowania do automatyzacji działań marketingowych
      • Umiejętność przeprowadzania badań i wywiadów pogłębionych mających na celu lepsze sprofilowanie grupy docelowej

       

      Oferujemy:

      • Wynagrodzenie 9 000 – 12 00 PLN netto na umowę B2B.
      • Możliwość pracy zdalnej.
      • Dynamiczne środowisko pracy.
      • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji.

      Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV.

      Ze względu na duży napływ aplikacji, nasz czas odpowiedzi może się wydłużyć.  W związku z tym, skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy wpasowują się w nasz profil i posiadają odpowiednie kwalifikacje.

      Zainteresowany tą ofertą pracy?

      Dołącz do najlepszego zespołu!

      Aplikuj

      Benefity

      prywatna opieka medyczna
      masz dostęp do specjalistów z wielu dziedzin medycyny. Pakiet podstawowy czeka na Ciebie wraz ze startem pracy.
      benefit-2
      budżet rozwojowy
      możesz wziąć udział zarówno w szkoleniach jak i wydarzeniach branżowych- to Ty decydujesz
      benefit-6
      darmowe książki branżowe
      dowolnie wybierasz pozycje z firmowej biblioteki, a na Twoją prośbę kupujemy kolejne interesujące pozycje
      benefit-1
      mentoring
      już od pierwszego dnia pracy masz przydzielonego mentora, który dba o Twój rozwój w firmie
      benefit-3
      najlepsze narzędzia
      szybki komputer, dwa monitory i ergonomiczne krzesło- to wszystko czeka w pakiecie już od samego początku
      benefit-4
      elastyczne godziny pracy
      to Ty decydujesz w jakich godzinach chcesz pracować- nasze biuro jest otwarte o każdej porze
      benefit-8
      budżet integracyjny
      każdy pracownik ma wpływ na planowanie integracji w firmie- paintball? dom tajemnic? degustacja piwa?- to Ty decydujesz
      benefit-2
      płaska struktura
      u nas nie znajdziesz rozbudowanych działów hr, kadr i płac czy management-u. Płaska struktura pozwala Ci na realny wpływ na rozwój i wizję firmy.
      benefit-12
      work- life balance
      kochasz swoją pracę- to już wiemy, natomiast po godzinach grasz w piłkę czy pasjonujesz się wędkarstwem? Wspieramy rozwój osobisty naszych pracowników.
      Nie znalazłeś oferty dla siebie, a szukasz pracy?
      Wyślij nam swoje CV






        Opiekun rekrutacji

        Marzena
        Office Manager
        Kliknij, aby podejrzeć